dinsdag 19 april 2011

It's been a while....

Good afternoon, compadres! :)

First of all: mijn oprechte excuses dat het zo lang duurde voor er een update was! Volledig mijn schuld, vraag maar aan Mams hoe goed ik ben in het uitstellen van dingen. (Antwoord: zeer goed!)

In my defence: we hebben een paar extra drukke weken achter de rug! And I'm about to tell you all about them, so buckle up! ;)

Hmmm, waar beginnen we. Eerlijk gezegd is er niet zoveel spannends gebeurd in de laatste weken, en hebben we het vooral druk gehad met werken? (Yaaaaay, een inkomen. Hoera!) Daarnaast zijn we, uh, twee weekends geleden, denk ik, naar SupaNova geweest en naar een concert van Jimmy Eat World! Er zijn foto's, en ze zullen uiteindelijk online komen (denk ik. Waarschijnlijk. Misschien. Hopelijk.), maar tot dan kan ik enkel woorden aanbieden!

SupaNova is een "convention", maar ik weet niet hoeveel dat betekent voor non-geeky mensen zoals jullie! :) Basically is het een expo van allerlei nerdy dingen zoals Harry Potter, Lord of the Rings, Star Wars, comic books/graphic novels, TV-series zoals True Blood en Supernatural, etc etc. Er zijn boeken, tijdschriften, merchandise en zo te koop; en er zijn ook panels met bekende mensen waar je naartoe kan gaan en vragen stellen. :D Een convention in een notedop, lol.

We zagen er eigenlijk wel naar uit, omdat het voor ons allebei de eerste was, en het was geestig! :) We hebben een paar panels gedaan (Dennis O'Hare van in True Blood, Clare Kramer van in Buffy en (!!!) Tom Felton van in Harry Potter! Ja, die laatste was de belangrijkste en ja, we waren een klein beetje fangirl. Whatevsss, tis Harry Potter! :D) en wat rond gelopen, en ja, zeker voor herhaling vatbaar. :D

SupaNova was zaterdag en zondag, en dan zondag avond zijn we naar Jimmy Eat World gaan kijken, yaaay. Eerlijk: ik was echt super-blij dat ze in Melbourne speelden, want Emmy en ik gingen ze normaal gaan zien in November (de dag voor mijn verjaardag!), maar omdat ik dan ik het ziekenhuis terecht kwam, moest Emmy alleen gaan. :( Maar deze keer was ik er ook en: fun was had. :D

We zijn op de eerste rij terecht gekomen (we're awesome like that), en omdat het een superkleine venue was, stonden we echt dicht bij het podium! I got a guitar pick! :D De setlist was perfect, sound was excellent en ja. Meer moet ik niet zeggen eh, jullie weten allebei waarschijnlijk wel hoe Emmy en ik gehecht zijn aan live muziek. :)

Het enige andere grote nieuws dat ik te vertellen heb, is dat we verhuisd zijn! Voordien woonden we bij Maggie & Steve in Patterson Lakes, maar het werd daar een beetje te krap (plus, we merkten dat ze niet verwacht hadden dat wij zo lang bij hen zouden blijven), dus waren we al op zoek naar iets anders en 'lo and behold: we found something! :)

Het is niet super luxueus of super speciaal, een sharehouse met een 20tal andere mensen (wees gerust, het huis is echt MASSIVE, dus we zitten hier niet als sardientjes opeen gepakt!) met gedeelde badkamer en gedeelde keuken. De badkamers zijn dicht bij onze kamer en meestal proper, de keuken niet altijd; maar ik veronderstel dat dat wel normaal is. :) Voorlopig delen we nog een kamer (maar we hebben elk ons eigen bed! Wat een luxe!), maar nu we hier wonen krijgen we prioriteit als we willen van kamer veranderen, dus ik vermoed dat we uiteindelijk wel elk onze eigen kamer zullen hebben? :) Ik weet niet of Emmy al foto's genomen heeft (ik niet, in elk geval), maar het zal er wel nog eens van komen, en dan zullen we die ook online zetten. :)

Ik ben aan het denken of er nog iets belangrijks is dat ik moet vermelden, maar ik denk het niet. :/ Naast verhuizen, SupaNova en werken, vullen we de rest van onze tijd met adult things (boodschappen, de was doen, etc etc) en not so adult things (lol, Internet, yay!) en de rest van de uren worden gevuld met slaaaaaap. :) Emmy en ik hebben allebei een verkoudheid voor het moment (die van mij is al aan het verbeteren, die van Emmy is nog steeds in full force), dus we hoesten en snifflen overal (we hebben geïnvesteerd in papieren zakdoeken, lol), which is fun. (And by fun I mean: really crappy)

Euuuhm, anders weinig/geen nieuws, en als ik iets vergeten ben, zal Emmy het wel vermelden in de volgende post. :) As always: zorg voor jullie zelf, en houd ons op de hoogte van belangrijke dingen enzo. :) Australian news only gets you so far, apparently. (DeStandaard.be is onze nieuwe vriend!)

Tot de volgende!

xx Lindsey

4 opmerkingen:

  1. mam van Lindsey20 april 2011 om 13:41

    WIJ VERWACHTEN FOTO'S!!!! En veel graag!! Ook van Lindsey die de was doet en Emmeline die aant breien is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I completely second mum: pictures , pictures and more pictures please!! :-))))!

    BeantwoordenVerwijderen